maandag 30 september 2013

SU-per Challenges - DT call

Hoi hoi,

Vanmiddag las ik dat ze bij SU-per challenges een DT call hebben. Ik heb het blog uitgebreid gelezen en werd direct enthousiast.
Tja het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan.... voor mijn SU tijd heb ik in verschillende teams gezeten, altijd met veel plezier. Hier ben ik mee gestopt wegens gezondheidsredenen, en drukte. Maar nu ik vorige week mijn ontslag heb ingediend die ik nieuwe opties! :-)

Dus bij deze is hier mijn kaartje voor de DT call. Ik heb hiervoor de schets van uitdaging #5 gebruikt.
Graag willen de meiden van dit team weten waarom je SU-per geschikt bent.... tja, geen idee, het lijkt me erg leuk om mee te doen met jullie en heerlijk aan de slag te gaan met de SU-per materialen/ producten van SU!


Bij deze dus mijn bijdrage..... :-)


Tot stempels!

Groetjes Hélène

5 opmerkingen:

  1. Wat een supergave inzending Hélène! Ik weet zeker dat je ook bij dit challengeblog een aanwinst zult zijn!
    liefs, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is prachtig! Nog even geduld voor de uitslag, maar bedankt voor je bijdrage!! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart en invulling van de sketch. Dank je wel voor je bijdrage. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Maaike,
    Bedankt voor je mooie inzending!
    Groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen