maandag 30 september 2013

SU regiobijeenkomst Apeldoorn - swap en naamkaartje

Hoi hoi,

Afgelopen vrijdag ben ik naar de regiobijeenkomst van SU in Apeldoorn geweest. Het was een supergezellige avond! De avond was bij voorbaad al geslaagd omdat ik al mijn Pinkie-teamleden weer zag.
Verder hebben we deze avond leuke en geweldige nieuwtjes te horen gekregen (wordt vervolgd) en
hebben we een paar leuke dingen gemaakt.
Het is tijdens een SU bijeenkomst een gewoonte om te swappen. Swappen is het ruilen van creaties voor inspiratie. Ik had voor deze bijeenkomst een kerstswap gemaakt, met een geurkaarsje erin.
Ook is het een gewoonte om een naamkaartje te maken, hieronder die van mij.


Na een geslaagde avond werd er nog een groepsfoto gemaakt (helaas was onze groep niet compleet).


Later deze week volgt er meer nieuws over de "nieuwtjes"........ Roffel!!


Tot stempels!

Groetjes Hélène

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen