maandag 13 januari 2014

Stampin'Up! - Giftbag met Scallop tag topper punch

 Hoi hoi,

Het gebeurd niet vaak dat ik 2 blogs op 1 dag post, maar dit wil ik écht even met jullie delen.
Ik heb met de Scallop tag topper punch een giftbag gemaakt en ik vind hem zelf zo ontzettend leuk geworden!! Hier word ik helemaal blij van!

Dit is een heel veelzijdige pons, SUper!


Gebruikte materialen:
Papier: Crumb cake, Whisper white
DSP: Fresh prints dsp stack (New)
Stempelsets: You're lovely (SAB '14)
Inkt: Real red, Pool party, Crumb cake
Accessoires: Deco labels collection, Circle punch, Itty bitty shapes punch pack, Scallop tag topper punch (New), Little leaves sizzlits, Rhinestone basic jewels, Sycamore street ribbon (retired)


Tot stempels!

Groetjes Hélène

11 opmerkingen:

  1. Hoi Hélène, ik vind je giftbag superleuk geworden. Ben zelf ook erg blij met m'n tagtopper punch maar nog niet veel verder gekomen dan tags voor m'n swaps....
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anne- marie, dank je. Ik heb gelukkig met je mogen swappen en vond hem super leuk!

      Verwijderen
  2. Wat een ontzettend gave giftbag. Deze tag punch staat hoog op mijn wensenlijstje ;-)
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Helen, hij is ook echt ontzettend leuk, en heeft zoveel mogelijkheden.

      Verwijderen
  3. This is such a cute bag. Could you please share how you did it. I am sure everyone wants to know.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! After the 28th of januari I will place the tutorial online

      Verwijderen
  4. Heeel mooi, Helene! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi
    Hij is gaaf he.Heb hem zelf ook.Ben er super blij mee.ik heb er al diverse dingen mee gemaakt.maar deze kon ik nog niet.vind hem super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi
    Hij is gaaf he.Heb hem zelf ook.Ben er super blij mee.ik heb er al diverse dingen mee gemaakt.maar deze kon ik nog niet.vind hem super leuk

    BeantwoordenVerwijderen