dinsdag 5 januari 2016

Stampin'Up! Balloon celebration




Hoi hoi,

Terwijl de pannen op het vuur staan, wil ik dit kaartje nog even snel 
met jullie delen. Want na al het feestelijke nieuws van vandaag
mag ik natuurlijk niet de "Stempelset in de hoofdrol" vergeten :-) Zoals
jullie gisteren al gezien hebben staat deze week
"Balloon celebration" in de hoofdrol. Een super leuke stempelset
die vanaf vandaag verkrijgbaar is uit de voorjaars catalogus.

Wil je deze set bestellen, of misschien heb je een lijstje
gemaakt met producten uit de nieuwe catalogus en wil je 
graag een bestelling plaatsen.... dat kan. Je mag je bestelling
doormailen op lovelythings@live.nl
Ik verzorg je bestelling graag.

Heb je vragen over Stampin'Up! of over de producten?
Ook dan mag je me altijd een mailtje sturen. Ik beantwoord
zo snel mogelijk je vragen.

Nu snel terug naar de pannen! :-)


Eetsmakelijk en tot stempels!


Hélène


Geen opmerkingen:

Een reactie posten