woensdag 6 januari 2016

Stampin'Up! NIEUW!! Stempelset in de Hoofdrol - Lovely Stamping & Caro's kaartjes





Hoi hoi,


Gisteren begon het grootste Stampin'Up! feestje van het jaar... de Sale a Bration!
Vandaag begint het feestje van Caroline (Caro's kaartjes) en mij.
Want waarom iets alleen doen als het ook samen kan!

Samen betekent nóg gezelliger, maar vooral ook meer inspiratie!
Wij dachten een win-win situatie! :-)

Zoals jullie inmiddels wel weten heb ik iedere week een
"Stempelset in de Hoofdrol". Op woensdag en vrijdag
zal Caroline aanschuiven en ook een leuke kaart of project met deze
set laten zien.

Natuurlijk linken we naar elkaars blog, zodat jullie geen creatie missen!

Leuk toch!?



Deze week de "Balloon celebration" in de hoofdrol... en een celebration
is het zeker! Ik ben SUPER enthousiast met al deze nieuwtjes! :-)

Mijn projectje van vandaag is de "Cutie pie Thinlits" en deze heb ik
ipv liggend, staand aangekleed. Leuk voor een traktatie of
om een klein kadootje in te stoppen.

Benieuwd naar Caro's creatie?
Klik dan snel op [deze] link


De gebruikte Stampin'Up! producten vind je onderaan dit bericht.
Wil je een Stampin'Up! bestelling plaatsen? Klik dan op
de producten om direct naar mijn webshop te gaan, of geef je
bestelling door op lovelythings@live.nl
Ik verzorg graag je bestelling.



Tot stempels!


Hélène
Hélène den Breejen
Onafhankelijk Stampin'Up! demonstratrice


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen