zaterdag 2 januari 2016

Stampin'Up! Sneak peak weken - de laatste.....




Hoi hoi,

Mijn laatste blogpost voor de sneak peak weken...... de afgelopen 3 weken zijn 
écht voorbij gevlogen!
Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven met de 
nieuwe producten? 




Nog 3 dagen en dan gaan we van start met het grootste Stampin'Up!
feestje van het jaar... Sale a Bration!
En... natuurlijk gaat dan ook de nieuwe voorjaarscatalogus van start.




Voor mij is dit ook mijn laatste blogpost die ik op de camping schrijf.
Wij hebben oud & nieuw heerlijk op de Veluwe gevierd, zodat Noes geen
last zou hebben van het vuurwerk. Het waren super gezellige dagen en 
van een aantal mooie momenten heb ik foto's gemaakt. Hier hoop ik weer
wat Project life bladen mee te vullen en ook staat er 
een layout op het programma.


Aankomende maandag gaat de 1ste "Stempelset in de hoofdrol" weer
van start. Zie ik je dan weer?


Tot stempels!


Hélène





Geen opmerkingen:

Een reactie posten